Elavult, nem támogatott böngésző

Az ön böngészője elavult, már nem támogatott a készítője által, így biztonsági problémát jelent a használata, illetve a honlap megjelenítéséhez szükséges eszközök és technológiák sem támogatottak benne megfelelően. Ezek miatt honlapunk nem támogatja ezt a böngészőt.

Kérjük, használjon helyette modern, folyamatosan karbantartott, támogatott böngészőt - néhány példa: Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Vivaldi.

Elsődlegesen raktárkészleteink kezelésére, partnereink és cikkeink adatainak rögzítésére és nyilvántartására szolgál, belföldi számlakészítést és automatikus leltározást lehetővé téve. A Naplózás modullal kiegészítve a NAV által is jóváhagyott módon alkalmas jövedéki nyilvántartás vezetésére.

  • Partner adatok nyilvántartása
    • korlátlan számú kapcsolattartó nyilvántartása e-mail címmel és telefonszámmal
    • korlátlan számú, különböző típusú cím nyilvántartása (székhely, számlázási, levelezési és telephely címek)
    • csoportosítási lehetőség
    • fizetési mód hozzárendelés lehetősége
    • ársáv hozzárendelés lehetősége
    • partner lista nyomtatása, exportálása
    • partner adatok importálása (MS Excel)
    • egyedi/extra adatok nyilvántartása
    • fájl (pl cégkivonat, szerződés) csatolása
  • Cikk (termék) adatok nyilvántartása
    • 5 belföldi ársáv használatának lehetősége
    • több mértékegység kezelésének lehetősége (átváltással)
    • akár több szintű csoportosítási lehetőség
    • egyedi/extra adatok nyilvántartása
    • jövedéki nyilvántartáshoz kapcsolódó adatok (jövedéki engedély száma, jövedéki fajtakód, KN kód) rögzítése
    • cikkekhez kép feltöltése
    • fájl – pl. termékleírás – csatolása
  • Belföldi számlázás
    • belföldi (HUF) számla készítés, akár két külön számlatömbbe
    • számla sztornózás (érvénytelenítés) kezelése
    • számla helyesbítés kezelése (jóváírás, csere)
    • kézi számlatömbben kiállított számlák nyilvántartása
    • százalékos kedvezmény kezelés (manuális)
    • igény esetén a regisztrációs kódban letiltható, így a NAV bejelentési kötelezettség sem vonatkozik a felhasználóra
  • Készletnyilvántartás és készletkezelés
    • korlátlan számú raktár nyilvántartása
    • beszállítóktól érkező áruk (bevételezések) és visszáruk kezelése
    • utolsó beszerzési- és mérlegelt átlagár kezelése és nyilvántartása
    • vevők részére átadott áruk (kiszállítások) és visszáruk kezelése
    • jövedéki nyilvántartáshoz a szállítóleveleken vámokmány/EKO szám rögzítése, szállítási és és jövedéki megjegyzés rögzítése
    • kiszállítások esetén raktárak közötti automatikus átmozgatás lehetősége
    • raktárközi mozgások nyilvántartása
    • belső (saját) felhasználás nyilvántartása
    • dolgozóink részére átadott eszközök nyilvántartása munkatársanként
  • Leltár nyitása, kezelése
    • részleges vagy teljeskörű leltár indítása
    • leltári jegyzőkönyv kezelése akár a meglévő készletek beolvasásával
    • adatgyűjtőből történő adatok fogadása
    • leltár megszakítás lehetősége
    • leltár zárás bizonylatok automatikus elkészítésével
  • E-mail küldés lehetősége
    • hírlevél küldés berögzített partnerek részére
    • szállítólevél másolatok küldése PDF mellékletben
  • Különböző kimutatások, listák
    • cikklista, árlista
    • szállítólevél listák, kimutatások
    • kimenő (vevői) számla listák, kimutatások
    • raktármozgásokra vonatkozó listák
    • a kimutatások exportálása különböző formátumokba (PDF, MS Excel, RichText, stb.)
    • forgalmi statisztikák
    • élettörténeti kimutatások
    • leltár többlet- és hiány bizonylatok utólagos megtekintésének lehetősége
    • több száz, különböző szempont szerint lekérhető kimutatás és lista


Milyen modulokból áll?

A(z) Készlet a következő modulokat tartalmazza:

Egyidejű bejelentkezések száma

A(z) Készlet szoftverbe egy adott pillanatban 1 felhasználó lehet bejelentkezve.

A(z) Készlet további felhasználókkal és modulokkal egyaránt bővíthető.