Elavult, nem támogatott böngésző

Az ön böngészője elavult, már nem támogatott a készítője által, így biztonsági problémát jelent a használata, illetve a honlap megjelenítéséhez szükséges eszközök és technológiák sem támogatottak benne megfelelően. Ezek miatt honlapunk nem támogatja ezt a böngészőt.

Kérjük, használjon helyette modern, folyamatosan karbantartott, támogatott böngészőt - néhány példa: Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Vivaldi.

Integrált Vállalatirányítási Rendszer

Az ACTUAL Integrált Vállalatirányítási Rendszert azoknak ajánljuk, akik saját maguk szeretnék összeállítani ügyviteli szoftverüket. Moduláris felépítésének köszönhetően a rendszer szabadon alakítható, funkciói széles körben választhatók az ajánlat megírásától kezdve a komissiózás folyamatain át, a kintlévőség kezelést is támogató pénzügyi funkciókkal, az előzetes könyvelési kontírozásig. Minden cég igénye más és más, így az ACTUAL ERP szoftvert úgy fejlesztettük, hogy elegendő csak a valóban szükséges részeket megvásárolni.

Integrált Vállalatirányítási Rendszer

Az ACTUAL szabadon állítható össze a felsorolt modulokból, néhány szükséges feltételt figyelembe véve.

Az alábbi listában

  • összehasonlíthatja az egyes ACTUAL szoftverek modulösszeállítását;
  • az egyes modulok nevére mutatva rövid összefoglaló jelenik meg a modul főbb funkcióiról;
  • a névre kattintva megtekintheti az adott modul teljes leírását;
  • az árak melletti jelölőnégyzetekre kattintva tetszőleges modullistát válogathat össze (ha egy modul működéséhez szükséges egy másik, automatikusan bejelölődik az is).
  • A Kereskedelmi alaprendszer minden modul működéséhez szükséges.
  • Az egyes almodulok működéséhez szükséges annak főmodulja is (a táblázatban kiemelve), pl. a Leltár modulhoz szükséges a Készlet megléte.
  • További szükséges modul kapcsolatok:
    • a Gyártás (és a Bővített gyártás) modul működéséhez szükséges a Készletkezelés;
    • a Rendelés feldolgozás és a Kiszedés, csomagolás, futár modulok működéséhez szükséges az Ajánlat, rendelés;
    • a Kiszedés, csomagolás, futár modul működéséhez szükséges a Rendelés feldolgozás;
    • a Jövedéki modul jogszabály szerinti működéséhez szükséges a Naplózás;
    • Vezetői információ - kontrolling modul működéséhez szükséges a Pénzügy - bank, pénztár;
    • az Idegen deviza kezelés modul használata esetén a kiegyenlítés kezelés devizában a Pénzügy - deviza vagy a Házipénztár - deviza modulokkal lehetséges;
    • az Ügyfélkapcsolat (CRM) + iktatás és a Szerviz + ügyfélkapcsolat (CRM) + iktatás modulok közül csak az egyik választható, a kettő együtt szükségtelen.